fredag 25 september 2009

fredag

gött att det är fredag nu och äntligen helj, är verkligen fulllt upp nu. hur mycket som helst att göra. men får försöka att ta en sak i taget och inte bli stressad, men det är ju inte min starka sida att inte bli det så. :/
men åter till hur dagen har varit, den har varit bra började inte fören tio över tio så gick upp kl sju och då kände jag mig verkligen utvilad för första gången på väldigt länge. det va skönt, :) hade sedan naturkunskap fram till lunch och vi jobbar ju med vårat lilla "projekt" lr vad man ska kalla det, ska iallafall skriva ett brev till västragötalandsregionen om hu man kan förbättra miljön. och jag har inte kommit på någöt än så satt bara och chillade vid datan. så är det någon som har en idé om hur vi kan förbättra miljön här så får ni gärna slänga in en kommentar.
sen va det lunch och då va det glass till efterrätt, myclet gott. kollade på film på samhällen om förintelsen och den va rätt otäck, men intressan.

åkte till lidköping efter skolan för att shoppa lite så köpte ett par jeans och en tröja på gina tricot. tänkte även köpa så länge vi båda andas, men den hade inte kommit ut i pocket än och det är det jag vill ha så det va jädrigt surt. den skulle inte komma ut fören om ett år typ sa expediten. så nu vet jag inte om jag ska köpa den inbunden lr inte. hmm.
men ska dra och kolla på idol nu.




//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar