onsdag 23 september 2009

usel start på dagen!

som överskriften lyder så va det en så kass start på dagen man bara kan ha alltså, gick upp kl fem för att åka till skolan och ha morgonstalltjänst. bussen skulle gå fyra minuter över halv sex, jag tyckte jag va i ganska god tid, osså när jag har en liten bit kvar så ser jag att bussen kommer, men tänker liksom att det är ju ett par minuter kvar. men när det inte stod några människor på busshållplatsen så kör den bara förbi och jag börjar springa efter men han skiter i mig. Fan va arg jag va då, får iallafall sitta och vänta på stationen en halvtimme för att ta nästa buss tio över sex. men tror ni inte då när bussen kommer att jagupptäcker att busskortet det ligger ju hemma. jo så va det, kände bara hur typ hela världen rasa sammma. men sa iallafall att jag hade glömt busskortet och hade skitbråttom till skolan så fick åka med ändå. snäll busschafför. :)

kom bara en kvart försent till skolan så det va ju inte så farligt och jag och cissi han mocka nästan alla boxarna så det va ju bra det med..

hade hoppning idag då och det va ju ändå sen i våras vi red på skolhästarna, men det gick ganska bra.. jag hade aquila och hon blir ju rätt stark tycker jag men på slutet gick det bra. slutade vid lunch och det va mycket skönt, är jädrigt trött nu..

men nog talat om det här ska åka ut till ridskolan nu för att sätta upp proppen till tävlingen som jag glömde i måndas, se så ska jag ut till andra stallet och rida lilla carizma... :)

ha det så länge
//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar