tisdag 29 september 2009

lyckat :P

ja det är vad man kan säga att jag är lr inte. jag vet ju att vi har hästdag i skolan på onsdagar och lika förbannat så glömmer jag hjälm, handskar och stövlar i stallet igen precis som förra veckan. förra veckan skulle vi ju hoppa så då va jag ju tvungen att åka och hämta det, för skulle ju ha västen osså då med, men nu orkar jag fan inte götra det. så jag får la rida i ridskorna och låna en sån där "supersnygg" udhjälm. men men det får la gå en gång. men fattar inte hur jag kan glömma det igen, tänker verkligen inte på att vi har hästdag, antagligen för att vi bara går till lunch lr nått.

aja red iallafall ut en sväng idag med elina och det gick la ganska bra, de va ganska lugna. blev en ordentligt tur va ute lite över en timme så det va gött. men märkte på hemvägen att det är mycket kallare nu för det va nästan så man önskade att man hade lonkisar på sig. :P
har kollat på idol också och mariette är bäst!

ska gå och lägga mig och läsa ljudet av ditt hjärta nu.. <3

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar