lördag 7 november 2009

...

hej!
bloggade aldrig igår och jag vet faktiskt inte riktigt varför för jag hade la ganska mycket tid, var hemma från skolan igår med nämligen. ögat va inte bättre så vi fick åka ner till värcentralen och hämta ögondroppar och ögonsalva, har en ögoninfektion. inte kul. men vi va hos optikern också för mamma skulle betala linserna och då provade jag även lite glasögon så ska köpa ett par nya nu somjag trivs i så jag kan varva lite mellan linser pch glasögon ifall att jag kommer få problem igen.
men jag åkte iallfall till hanna på kvällen med glasögonen på och detkändes ju inte så bra, men blev bätter när jag kom dit. det vaväldigt kul hemma hos hanna sjöng singstar osså, men sen på byggdegården va det inte så jättekul så jag moa och anna åkte hem ganska tidigt, kvart över tolv tror jag klockan var. men va ändåskönt att komma hem någorlunda tidigt, blir ju annras lätt att man sover bort hela nästa dag, och då får man ju inget gjort.

sen så kulle jag även få papprerna till samhällsprovet av hanna, men det glömde vi, glömsk som jag är, så nu får vi la se hur detta prov kommer gå, eftersom jag bara kan träna en dag då. aja det löser sig.
ska till stallet senare för att rida och fixa carizma inför tävlingen i morgon, funderar på att knoppa men orkar jag det, vet inte. sen så måste jag spola av transporten lite också, den är föra jädra sketen. sen så skulle jag vilja att pappa skjutsa mig till ridskolan så jag kunde rida igenom programet ordentligt, för har inte gjort det, men tror ej att det blir så. får la se om jag hittar nån grusplätt nån stans så jag kan rida lite, är ju sjukt lerigt på åkrarna nu.

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar