söndag 1 november 2009

heljen

hej!
har inte hunnit blogga i heljen, jobbade först igår och sen så kom kusinerna och syster rån stockholm på eftermiddagen. åt god mat och kollade på lite bilder, sen så kollade även jag, hanna och linda på jävulen bär prada och den filmen är jättebra tycker jag. blev rätt sent om man säger så ett va hon la när vi gick och la oss, sen så är jag alltid sån att jag inte kan somna om jag vet att jag ska upp en speciell tid dagen efter, skulle släppa ut hästarna, men lite sömn blev det iallafall.
idag så har vi varit i skara och firat mormors födelsedag, grattis i förskott. på kvällen så var vi även på arken. va medlemskväll och jag beställde ett par marinblåa tretorn och är supernöjd, tycker de är så sjukt snygga, va även riktigt billiga idag, först va det 1000 kr rabatt osså 20% på det så blev typ 2400 bara. köpte även ett par stigläder. och sen när vi var påväg hem så kom jag på att jag skulle ju köpt sprenger stigbyglarna bo balance så jag ringde och sa att de skulle lägga undan ett par sånna med som jag hämtar när jag hämtar stövlarna. gör ju lite med 20% iallafall.




ska kolla på någon film nu med familjen sen så blir det la sängen,kanske måste träna lite på samhällsprovet som är på tisdag, och jag har inte kollat på det. aja det löser sig.
//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar