lördag 21 november 2009

lördag

hej!
har jobbat hos åke svanstedt idag igen och det gick mycket bra.. :) känns för jäkligt när man går upp på morgonen och vet att man ska åka och jobba där för det är ganska tungt osså. men sen när man är klar så tycker man att det är värt det, för der går rätt fort.
hann rida carizma emellan när jag var hemma och det gick la inte så bra idag, hon va sjukt pigg och studsade mest om det inte gick skitfort. skulle behöva ut och bara galoppera av henne så hon får ut lite energi, men vi har ju tyvär inga sånna ställen och stubbåkrarna är ju typ sköar nu. det skulle la gå att släppa och låta henne galoppera på på vissa grusvägar men jag vågar inte riktigt det för jag vet att hon kan kasta sig åt sidan å lite så och då flyger jag typ av och det sitter kvar ganska djupt när jag ramlade av på höstlovet och hon sprang ut på vägen. det va riktigt otäckt.
men får la hoppas att det torkar upp lite så jag kan galoppera lite på stubben.

ikväll blir det mys med godis och får la ta och kolla på robinsson tror jag.

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar