fredag 20 november 2009

fredag

hej!
va hemma från skolan idag, hade bara en lektion så kändes lite onödigt att åka till skara för det. fanns även lite andra själ till att jag stannade hemma.
sov tills jag vaknade vilket va runt tio och det va skönt. men känner att jag är lika trött nu ändå, så känner verkligen inte för att jobba i morgon, men men det är ju pengar så.
har även vart och klippt mig idag och det va verkligen behövligt, känns jätteskönt nu att inte ha slitet hår.

ridningen idag gick inte så bra, carizma va skitpigg ch studsade mest. men en sak jag är nöjd med är att hon va jättesnäll att spola benen på idag. gick omkring lite i början men efter nån minut stod hon så stilla så.

ska kolla på reprisen på ullared nu och sen blir det idol..

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar