torsdag 5 november 2009

fy fan

är hemma från skolan idag för har typ fått någon ögoninflamation lr nått. började igårkväll att svida och göra skitont sen så va det värre i morse, kunde knappt öppna ögat. är även helt illrött, så det va bara att plocka ut linsen och stanna hemma. gick till optikern förut för tänkte att de kunde kolla så att det inte va någon skit i ögat ellert så, men det va det inte, utan de sa att de bara va väldigt irriterat och att jag skulle vänta några dagar med att ta i linser igen och detär ju typ skandal. hatar att ha glasögonen och får typ världens huvudvärk i dom, sen så ska ju hanna siby ha fest i morgon och jag tänker inte gå dit med glasögon för då tror la olk att jag kommer från mars, sen så måste jag ju ha det ör linser för att se bra, för hatar när det är lite suddigt. men får se om det slutat att göra ont i morgon eftermiddag så kanske jag kan ta i linserna på kvällen bara och ta ut dom sen igen. blir nog även hemma från skolan i morgon också, kan inte riktigt öppna ögat helt.

sen så är jag så jävla sur på ridskolan alltså, de klarar ju sköen ingenting. det va inte första gången det här hände precis. jag skickade ett mejl till ts om att jag ville va med på klubbdressyren för typ flear veckor sen. sen så får jag nu reda på när jag frågade om en boxplats till carizma på söndag att jag inte står med, va precis samma sak på förra klubbhoppningen, men då kunde jag ju va med ändå, men nu va det så många starter. alltså kan de inte kolla sin mejl lr vaddå, det har ju liksom skickats när jag skickat det. a blir så sur, hade ju verkligen sett fram emot det, nu när carizma går så bra också.
känner verkligen att det här inte va min dag, kanske är bäst att jag inte rider idag heller för då dör vi la båda två lr nått, ne men ska ta och pallra mig ut till stallet snart i det här jädra pissvädret.

//jenny

2 kommentarer:

  1. Jag har kollat vår mail och borttaget map+pen och vi har inte fått något mail av dig. Det är tråkigt, och jag har gjort så gott som jag kan och du fick ju starta LB:1. Blir det någon strykning får du rida LC också. Hoppas att det går bra. Men jag undrar eftersom v inte fick ditt mail förra ången om det kanske är så att du inte skickar till rätt`? ts@vorf.se jag kollar vår mail 1-3 ggr 7 vecka...

    SvaraRadera
  2. Dubbelkolla mailadressen. Ingen annan som har sagt att mail har kommit bort och jag mailar åtminstone en gång i veckan och det funkar alltid.

    SvaraRadera