tisdag 17 november 2009

slit å släng.. ;)

hej!
slit och släng är det som gäller nu, haha ne men va i stallet förut och skyfflade spån. hämtade en kärra med det förut så vi va ju tvungna att få in det i stallet också. så nu har hästarna mjuka och sköna bäddar igen.. :) känns väldigt skönt när man har gjortnågot som är lite ansträngande, man blir så skönt trltt i kroppen och sen så veta att det är så för att man gjort något är perfekt..
blev ingen ridning idag då, dels för vi körde spån och sen så är det så himla mycket i skolan nu också. naturkunskapen är prio ett nu, måste få bra på den så jag får MVG i kursen, det skulle jag tycka om.. :D

provade även ut studentmössor i skolan idag och nu känns det verkligen som det är på riktigt, att jag verkligen ska ta studenten till våren.. känns riktigt härligt nu, men samt lite läskigt.
jag beställde mössa såklart, sen så ett par mjukisbyxor, matchande tröja, ett champangeglas, en penna att skriva med i mössorna, sen så även ett par trosor, men tror jag ska ändra det till en
t-shirt istället. blev rätt jäkla dyrt det här men aja, man tar ju bara studenten en gång i livet så. ska återgå till naturkunskapen nu..

föresten så är det ju nationella i svenska b i morgon så har bunkrat upp med godis nu.. får se om jag står ut att sitta stilla så länge. men det löser sig..

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar