tisdag 10 november 2009

tisdag

hej!
ännu en dag har passerat och jag känner mig fortfarande omotiverad till livet, allt jag gör känns meningslöst. sen så lev det ju inte bättre av att åka till skolan för en ynka idrottslektion, skulle ha samhällsprov sen men jag ska göra det om två veckor, var ju sjuk så hade inte böckerna hemma. sen såva även djursjukvården inställd på eftermiddagen, va ju skönt att sluta tidigt men kändes ändå så jädra ovärt att åka till skolan. när jag kom hem så somnade jag på sängen, va sjukt trött och är det typ konstant nu för tiden, vad är det för fel på mig?? iallafall så va det jätteskönt att sova lite, men desto jobbigare när jag vaknade och knappt visste in och ut. haha, man är ju typ helt borta när man sovit på dan.. XD
begav mig sedan ut till stallet för att mocka och fixa och sen rida carizma, red ut med elina och susanne. carizma skötte sig bra idag, inga kasst åt sidor och slänga sig och sånt, duktig häst. sen att hon va sjukt pigg är en annan femma, hon va ju inte dum iallafall, fattar ärligt talat inte va den hästen får sin energi ifrån. men älskar henne alltid ändå.. <3

i morgon kommer sara från kraft och ska kolla hästarna lite så att de mår bra osså, ska kolla kraftfodret lite med. ska bli spännade och se vad hon har att säga.. :) har även ridning i skolan ochkörlektion sen på eftermiddagen.

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar