måndag 9 november 2009

måndag

hej!
måndag idag och en hel vecka framför en som väntar, känns ju mindre bra om jag får säga det själv. känner verkligen att jag är omotiverad till allt nu för tiden, skolan känns bara tråkig att gå till, orkar aldrig sätta mig med läxorna, det är nästan så jag känner mig omotiverad till att åka till stallet också, lr rättaresakt jag gör det, speciellt när man kommer hem när det redan är mörkt. men idag så slutade jag vi lunch pga att djursjukvården varinställd så då red jag medans det va ljust. hoppas vi inte har någon djursjukvård i morgon heller. iallafall ridturen gick väl både bra och dåligt, carizma va rätt knäpp om man säger så, hon såg spöken överallt och kasstade sig hit och dit, jag höll faktiskt på att ramla av några gånger. känner mig även lite osäker när hon gör så för det va inte så längesenjag ramlade av henne. men det är inte det att jag är rätt för att ramla av utan artt om jag gör det är jag rädd för att hon ska skada sig. typ påkörd lr nått. sen så har hon blivet så himmla stark när man ridet ut, är la för att hon fått mer muskler osså, så funderar på att testa ett skarpare bett när jag rider ut. känns bättre att göra det än att dra i henne hela tiden. men vet inte riktigt vad för bett, vill inte ha pessoa iallafall.

mina glasögon var även klara idag så va och hämtade dom förut, och det blev riktigt bra.. :)
ska kolla på fotbollsgalan snart.

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar