fredag 16 oktober 2009

borås

hej!
är hemma från borås nu oc först va meningen att jag skulle skynda mig till stallet men nu har det ju även börjat blåsa som tusan. och mitt favoritväder är inte regn å blåst så dissar nog att rida nu. men känns inte så bra att skita i det alltså för skulle verkligen behöva rida idag eftersom carizma har stått i fyra dagar nu med idag iochmed tappskon. men aja får bli en lugn vecka för henne denna vecka, kan ju vara skönt det med.

tillbaka till borås, fick köpt det jag ville på hööks och de jeansen som jag köpte på ginatricot för ett tag sen men fick lämmna tillbaka pga att det visade sig vara felsydda när jag haft på mig dom ett tag fick jag också tag på plus en tunika och det va ju gött. för gillade de jeansen så himmla mycket. på hööks köpte jag mina efterlängtade vinterridstövlar, lite reflexer, vinterbrodd, en tröja och ett par vantar. så är nöjd med dagens inköp. :)

här är bilder på det jag köpte.
från hööks


blir inga bilder på det från gina tricot orkade inte ta några bilder på det och det gick inte att kopiera från hemsidan.
//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar