söndag 25 oktober 2009

söndag

hej!
bloggade inte igår, men hann tyvär inte det. jag jobbade hos åke och det va rätt segt igår, dåligt väder och många hästar, hade 24 tror jag. sen så tod det ju längre tid att släppa in dom eftersom det va jättelerigt i hagarna så fick jag spola bena på dom flesta. men det är pengar iallafall. carizma fick vila igår orkade inte rida plus att hon gått alla dagar denna vecka med. på kvällen va vi bortbjudna till några grannar så va där ock åt osså, kollade även på vi hade iallafall tur med vädret igen, och den är så sjukt rolig.

idag sov jag rätt länge för va så jädra trött sen så gick jag inte och la mig fören vid ett igår heller. men när jag ätit frukost osså så åkte jag och pappa till lidköping och övningskörde, nu är det det som ska prioriteras. ska äta snart och sen till stallet och rida med elina och mikaela. hoppas bara det är uppehåll då.

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar