lördag 17 oktober 2009

lördag förmiddag

hej!
kände verkligen att jag va utvilad när jag vaknade förut vid halv tio och det händer inte mig särkilt ofta. så det va jätteskönt. har hur myclet som helst att göra idag känns det som, prio ett är att börja med naturkunskapen och även göra klart det, men det kan la inte at så lång tid. högst upp på listan ligger även stallet att jag måste hinna skritta carizma idag, såhär får det absolut inte vara att hon har stått fyra dagar irad. men men får skylla på att inte leif kunde komma tidigare. sen så måste jag även hinna läsa på lite på svenskan har ju prov på tisdag, måste bara få tag på nån som vet vilka sidor det är. sen så skulle det va bra om jag hann städa mitt rum också så det är la bara att sätta igång.
hoppas ni får en roligare dag än vad jag kommer att få. :)

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar