onsdag 21 oktober 2009

shit

shit alltså jag missade bussen, inte så himmla bra. och det va inte så länge sen jag missade den för förra fången heller, va en morgonstalltjänst. detta känns inte så bra alltså. :/
vet inte riktig hur jag ska komma till skolan heller, för det går ingen annan buss från vara så jag kommer i tid. hade vi haft vanliga lektioner så hade jag ju kunnat komma lite sent, men nu när vi har hästdag så går ju inte det för då kan jag ju lika gärna skita i det eftersom vi ska rida. och det är redan tajt om tid. aja får ta en buss till lidköping tio i nio ( ska inte missa den) och sen går det en buss till skara fem över halv tio, men det dumma är att bussen från vara kommer in fem över halv tio så får verkligen hoppas att jag hinner med den, annras är det kört. aja denna dagen blev ju lyckad. inte!

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar