måndag 12 oktober 2009

måndag

hej!
började inte fören vid lunch idag med hästdag, men jag hade körlektion halv åtta så jag fick gå upp tidigt ändå. men har bokat tid för uppkörning nu så det känns gött. vill bara bli av med skiten.
i skolan red vi bara så det kändes lite ovärt, men det är la bara att vänja sig, kommer alltid nu bara ha halvdag på ridningen.va dressyr idag och jag hade cortina och det va rätt roligt, va skitlänge sen jag red henne, gick ganska bra också. när jag kom hem så åkte jag ut och red carizma och det blev bara skritt idag efter som hon har en tappsko. har föresten försökt få tag på leif idag också, men han har inte hört av sig, så hoppas jag får tag på han i morgon.
fick sms av anna ellhage förut också och hon frågade om jag ville träna på onsdag och det vill jag ju, men hoppas bara leif har hunnit komma innna..

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar