onsdag 21 oktober 2009

onsdag

hej!
hade hästdag idag och det va hoppning. hade aquila idag igen och det gick faktiskt bra trots att jag inte mådde så jättebra. har typ haft ont i huvudet och mått illa hela dagen. hade även en håltimma från halv ett till tjugo över tre, hade sen svenska idag. slutade tjugo i fem. rätt segt, men jag och cissi gick till smörgåshörnan och åt en baguett och sen gick vi till arken och kollade lite. köpte lädetvål/fett som va i samma, det är skitbra. sen så köpte jag två grejor till dilse med, tuggrejor.
när jag kom hem skyndade jag mig hem och ut till carizma, skrittade ut den stora rundan i mörkret, men det va ganska mysigt. red barbacka.

har kollat på bonde säker fru nu och roger är ju bara för mycket, sikken jädra tönt alltså. klarar knapp av att titta när han är med.
ska kolla lite på datan nu och sen gå och lägga mig.

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar