måndag 19 oktober 2009

sluta tidigt

hej!
slutade tidigt idag, faktiskt redan vid tjugo över tio, men gick över så det blev la vid tio i elva. hade hästdag och det va ganska stressigt om man säger så. vid tjugo över fick vi reda på vilka hästar vi skulle rida sen så på typ tjugo minuter skulle vi släppa ut de som inte skulle gå, mocka våran hästs box och göra iordning den, och gissa om det sket sig. svar ja. så det blev lite stressigt.
jag red aquila idag ocg blev jätteglad när jag fick henne för hon är min favvo, men idag så va hon inte alls så rolig, hängde som tudsan i handen och höll på. men gick lite bättre på slutet.
gick äen ingen buss hem så jag åkte med den som går femihalv ett. pratade med karin emellan och kollade lite när den andra klassen red.

nu ska jag träna på svenska provet som vi har i morgon.

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar