onsdag 14 oktober 2009

onsdag

hej!
hade hästdag i skolan idag igen och va dressyr denna gång med. jag red indigo och det va ju ett tag sen om man säger så. men det gick la ganska bra han har inte gått så mycket såg det ut som i pärmen så kanske va därför ha va lite jobbig. ne men han är ju så himmla stark och älgar liksom bara på, det går la bra så länge man bara travar, men i avbrotten så blir han så jädra stark. sen är han ju rätt stor också och jag gillar att rida lite mindre och nätta hästar som är känsliga. men tur är det la att vi alla är olika.
hade även körlektion på eftermiddagen och det gick la ganska bra det med, men blir så sur för man ska va hemma i vara halv fem och idag kom vi hem kvart över fem, vaddå försenat. jag hade liksom brottom till stallet, är ju inte superkul att vara där när det är becksvart. det kommer ju tids nog ändå.. :/
när jag kom hem därifrån så åt jag blåbärspannkakor och det va mycket gott. har också kollat på bonde söker fru, men tycker inte det va så bra idag.

är ledig i morgon, gött som tusan att få sov lite, blev ju inte så mycket med det i heljen eftersom jag släppte ut hästarna båda dagarna. och det blir ju inte samma sak även om man går och lägger sig igen, då blir man ju bara ännu slöare.

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar