fredag 9 oktober 2009

fredag

hej!
äntligen fredag igen, känns gött med helj nu och kunna sova lite, är sjukt trött. och jag vet inte varför jag är så trött hela tiden, beror kanske på att det blir så mörkt ute fort nu, är nog ingen höstmänniska. skolan idag har iallafall varit soft, kollade på romeo och julia på svenskan, den va kass, och sen så kollade vi på en annan film på samhällen och den va faktiskt ganska bra. handlade typ om nazism och sånt, andra världskriget.

sen så hände det en sjuk grej när jag skulle åka med bussen hem till vara, så när vi ska åka ut från busstationen i skara så är det en annan buss framför våran och det är ganska mycket bilar som ska åka före oss så vi får vänta lite och då vet jag inte vad våran busschaufför gör, men rätt som det är så smäller det som tusan iallafall och då har våran buss kört in i den andra så halva framrutan är helt sprucken och ligger glass på hela golvet i fram. och den andra bussens bakruta är helt borta typ. det va ju lite dramatiskt, men iallafall så fick vi byta buss och krångla så kom hem lite senare än vad jag brukar och det är ju inte så kul.

åkte till stallet när jag kom hem och red carizma och det gick la sådär, hon va sjukt pigg. men hon har ju stått i två dagar så, men såg då iallafall att det blir mörkt jädrigt fort nu, gillar det inte.

har även kollat på idol och idag va nog tove bäst.

<3

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar