fredag 23 oktober 2009

skolan, stallet och bio

ja det har vart fullt upp idag, skolan va rätt okej. men matten började idag igen och det är ju inte så kul, speciellt inte när ganska många lektioner kommer gå efter tre. men hoppas jag får körkort snart så jag kan ta bilen de dagarna, kommer hem så sent annras. inte kul.

va hos optikernm för synkontroll igen efter skolan och det kan jag säga va ett jädra tyg sen, men det hade inte ändrat sig så mycket så det va ju bra.
skyndade mig hem för att äta lite och sen ut till stallet, hade tänkt rida dressyr på åkern idag, men det va rätt surt om man säger så eftersom det regnat hela dagen, så det blev uteritt med elina och mikaela istället.
skyndade mig sedan hem för att gå på bio, det va prinsessan och den va ganska bra. lite tragisk emmellanåt men vissa grejor va skitkul så den va helt klart sevärd. ett gott skratt är ju aldrig fel. :P

ska sova nu tänkte jag för ska jobba hos åke i morgon och då blir det att gå upp tidigt.
god natt
//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar