tisdag 27 oktober 2009

god morgon

hej!
vaknade vid nio idag och kunde verkligen inte somna om, så jag gick upp då. och detär verkligen inte vanlgt för mig att gå upp så tidigt, lr ja tidigt, men detär ganska tidigt för mig. vaknar jag vid den tiden så brukar jag alltid somna om, men inte idag. brukatbli så trött om jag gör det.
är fortfarande väldigt skakis efter det som hände igår och tänker på det typ hela tiden på vad som skulle kunat hända. usch det va en mardröm.

aja ska åka till stallet om en stund till carizma, får se om jag rider idag, kanske bara blie en lugn tur. får hoppas att hon inte kommer må dåligt pga det här. jag och pappa ska även till lidköping och övningsköra lite, hämta mamma och sen åka till falköping till graven och falbyggdens ost.

ska kolla på riverside nu om det funkar.

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar