måndag 19 oktober 2009

dressyrträning

hej!
hemma från dressyren nu, lr har duschat och ätit också. men iallfall, det gick så grymt bra. går inte att beskriva, är supernöjd. emma (tränaren) hoppade även upp och kände på henne lite för att bätter kunna säga vad jag ska göra osså. och när jag hoppade upp efetr henne så shit vilken skillnad det va. hon va verkligen superlugn, och vi hittade takten med en gång. så nu är jag supertaggad inför klubbdressyren, hoppas bara någon kan köra mig. får fjäska lite extra för pappa..:P ska även rida en privatlektion för emma nästa vecka, för de två gångerna som jag har missat. sen så kanske det blir att rida privat för henne nästa termin istället för att rida i dressyrgruppen. känner att jag får ut så himmla mycket mer av att rida själv än i en grupp..
älskar dig carizma<3

ska ta coh träna lite på svenskan nu och sen sova.

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar