söndag 18 oktober 2009

stallet

hej!
har varit i stallet nu och ute på en skön ridtur. är verkligen hur gött väder som helst ute nu, får nästan lite vårkänslor. känns som det är påväg att bli vår istället för vinter och kallt.
carizma skötte sig ganska bra idag iallafall, hon va väldigt pigg, men det va väntat. skrittade bara och travade idag eftersom hon stått ett tag. är taggad inför dressyrträningen i morgon nu, ska bli spännaden att köra ett riktigt pass på henne nu när tänderna är fixade. längtar faktiskt lite till klubbdressyren nu, måste anmäla mig till den. får göra det i morgon.

känner mig lite stressad nu för vi har svenskaprov på tisdag och jag känner att jag inte riktigt har koll på vad som ska vara med, men får gå och prata med karin i morgon. får sätta mig och läsa lite ur boken nu.
får heller inte glömma att kolla på världscupen kl fem på ettan sen.

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar