lördag 3 oktober 2009

lördag

hej!
har vart rätt fullt upp idag så har därför inte uppdaterat något mer. åkte ju till stallet vid halt tre och red å grejade, va sånt j*vla skitväder men kände ändå att jag va tvungen att rida eftersom carizma vilade igår och så ska jag tävla i morgon. ska hoppa 80 clearround och 90 km klass. så får la hoppas att det kommer gå bra och att vädret är lite bättre än idag.
putsade även alla grejor osså så det tog lite tid, sen så tog jag även in henne vid sex och tvättade ben å sådär, så nu ska hon vara ren.. :P
har även lite främat här nu ikväll, lr mormor och morgan är här för jagcob fyller år i morgon och pappa fyllde år förra fredagen.
kollade på körslaget förut och det va la ganska bra, men ska gå och lägga mig nu är helt slut fast jag inte gjort nånting. är kanske vädret.. önska mig lycka till i morgon.. :D

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar