söndag 18 oktober 2009

söndag kväll

hej!
nu är det nog bra med tv-tittande för min del idag tror jag. kollade på världscupen förut och det va ju kul att daniel etter vann igen. sen så va det säsongstart för gossip girl och det va mycket efterlängtat, och nu slutade ensam mamma söker precis. kan verkligen inte hjälpa de, men tycker det är skitbra. fattar inte hur folk kan ställa upp på sånna saker alltså. själv skulle jag aldrig göra det.
ska nog gå och lägga mig om en stund, läsa så länge vi båda andas.

i morgon har vi hästdag och det ska bli rätt soft, bli imprinsip bara att åka dit och rida och sen hem igen. slutar vid tjugo över tio. haha känns rätt ovärt att åka dit. sen så går det ju inga bussar hem då heller, så jag får la ta den som går fem i halv ett. men måste ändå prata med karin så. kanske kan kolla på den där filmen också som jag missade i torsdas.
ha de gött

//jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar